Jak vlastně s tématem online bezpečnosti pracovat v prostředí základní školy? Jaké techniky a metody použít? Na co si dávat pozor? Jak udržet pozornost dětí? To vše vám představí interaktivní beseda kolegů z E-Bezpečí, která proběhla na konferenci NÚKIB.
V tomto klipu si ukážeme, jak blízko má umění k našemu všednímu životu. Budeme si povídat o žánru zátiší a ukážeme si, že zobrazuje nejrůznější nehybné objekty, které jeho autor objevil nebo záměrně poskládal tak, aby je mohl umělecky zachytit ve výtvarném díle. Uvidíme zátiší starých mistrů i současných autorů a uvědomíme si, že zajímavá zátiší můžeme najít i doma nebo na ulici. Dozvíme se, že zátiší jako samostatný žánr se rozšířilo v Evropě přibližně v 16. století, a objevíme skryté významy tohoto nehybného, ale fascinujícího žánru. Klip je určen dětem ve věku 10–14 let.
Klip je součástí cyklu Bez názvu. Nedatováno. Více klipů a materiálů do výtvarné výchovy najdete na www.nedatovano.cz
Naše eduklipy jsou určeny do výuky výtvarné výchovy a jejich cílem je seznámit děti názorným a hravým způsobem s různými aspekty výtvarného umění a kultury. Doporučený věk žáků je 10 až 14 let. Klipy pracují s originálním výtvarným řešením a animacemi, jejichž autorkou je výtvarnice Pavla Baštanová. Kromě odborníků-didaktiků z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a Muzea umění Olomouc se na nich podílel rovněž Český rozhlas Olomouc, který zajistil zvukovou podobu díla. Hlasy postaviček namluvila Petra Ševců, režisérem zvukové podoby klipů byl Tomáš Soldán. Autorem tohoto scénáře je Marek Šobáň, garantkou celého cyklu je Petra Šobáňová. | 2019
Cyklus eduklipů vznikl v rámci projektu Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu vzdělávání řešeného na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty UP v Olomouci; hlavním řešitelem projektu byl prof. Milan Valenta.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.